T-Mobile was afgelopen seizoen reeds als rugsponsor verbonden aan FC Utrecht. In het jubileumjaar van FC Utrecht pakt het ambitieuze telecombedrijf de rol van hoofdsponsor en innovatiepartner van de evenzo ambitieuze Eredivisionist.
“Het is geweldig voor het Nederlandse voetbal dat dergelijke grote merken instappen, juist in deze onzekere tijden. Dat geeft een boost aan onze organisatie. Het toonaangevend partnership is ook schitterend nieuws voor al onze supporters die de afgelopen tijd hebben laten zien achter ons te staan. We zijn enorm trots dat beide aansprekende merken elkaar verder gaan versterken”, zegt Thijs van Es, Algemeen Directeur van FC Utrecht. “In de afgelopen jaren hebben we elkaar goed leren kennen en in deze vernieuwde samenwerking kunnen we maximaal profiteren van elkaars kwaliteiten. We zullen gebruik maken van het netwerk en de expertise van onze nieuwe hoofdsponsor om onze supporters nog sterker aan onze club te verbinden.”
Onno Rip, Directeur Consumenten Sales & Terminals van T-Mobile Nederland, verwacht veel van de samenwerking met de Domstedelingen: “Wij voelen ons verwant met de ambitie van deze club en hebben dezelfde winnaarsmentaliteit. FC Utrecht is zich de laatste tijd enorm aan het ontwikkelen en wij willen daarin verder bijdragen richting de toekomst, voor supporters en Business Club Leden. Als innovatiepartner van FC Utrecht brengen wij nieuwe technologieën naar het stadion, bouwen we een nieuw experience center voor demonstraties voor onze zakelijke klanten en trekken we samen met FC Utrecht op in de gebiedsontwikkeling rondom Stadion Galgenwaard. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.”
Als nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht wordt T-Mobile uiteraard zichtbaar op de shirts van het eerste elftal, waaronder het unieke jubileumshirt van de jaargang 2020/2021 en de shirts van Jong FC Utrecht en alle teams binnen de FC Utrecht Academie. Door de komst van T-Mobile gaat een grote wens van de supporters weer in vervulling: de terugkeer van de spelersnamen op de achterkant van de wedstrijdshirts.
Over T-Mobile Nederland
Met 6,3 miljoen gebruikers is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste aanbieders van telecom voor consumenten en ondernemend Nederland. T-Mobile Nederland is méér dan een telecomprovider en stopt niet tot iedereen verbonden is met de mogelijkheden van nu. Met de merken T-Mobile, Ben en Tele2 hebben klanten toegang tot mobiel en vast internet, interactieve TV en vast bellen. Simpel, persoonlijk én Unlimited. Het mobiele netwerk van T-Mobile komt al vier jaar lang op rij als beste uit de test van de onafhankelijke testautoriteit Umlaut. Zie www.t-mobile.nl.