FC Utrecht en OPPO, beiden ambitieus op hun eigen vlak, zijn voornemens om supporters van FC Utrecht gedurende het partnership dichter bij de club en de producten van OPPO te brengen. OPPO branding zal onder meer zichtbaar zijn in Stadion Galgenwaard tijdens de wedstrijden.
OPPO werkt wereldwijd samen met toonaangevende partners waaronder FC Barcelona, Lamborghini en Roland Garros en maakt nu de bewuste keuze voor een samenwerking met FC Utrecht voor een sportief partnership in Nederland. “Na het binden van T-Mobile, TOTO en LINKIT als nieuwe Partners zijn we ongelooflijk blij dat we nu ook OPPO mogen presenteren als Official Partner van FC Utrecht”, reageert Directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht. “OPPO is een toonaangevend merk dat de komende jaren een enorme groeidoelstelling heeft in Nederland en heeft, net zoals wij, de ambitie om zich definitief in de top van Nederland te vestigen. We zijn er trots op dat we OPPO, dat al vijf jaar een partnership heeft met FC Barcelona, nu ook als Official Partner aan FC Utrecht mogen verbinden.”
OPPO is sinds 2018 actief in Nederland en lanceerde dit jaar de eerste 5G smartphone op de Nederlandse markt. Wereldwijd is OPPO een van de grootste spelers op het gebied van smartphones en smart devices, waaronder baanbrekende snellaadtechnologieën.
Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland: “Als een van de snelst groeiende smart device merken in Nederland spreekt de winnaarsmentaliteit van FC Utrecht ons zeer aan. Wij zien veel overeenkomsten tussen de passie die de sporters hebben om te winnen en onze passie voor het maken van de beste producten. Voetbal brengt mensen bij elkaar in deze bijzondere tijden, iets waar OPPO op deze manier graag een bijdrage aan levert. Voor de supporters is voetbal meer dan een sport, en wij proberen met onze producten het verschil te maken in het dagelijks leven van onze gebruikers.”