“We zijn erg verheugd over het feit dat we opnieuw een A-merk aan onze club hebben verbonden”, aldus Directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht. “Met het Nederlandse bedrijf TOTO zijn we een langdurige samenwerking aangegaan, omdat we geloven in de kracht van het merk TOTO. Gezamenlijk gaan we de komende seizoenen leuke activaties ontwikkelen voor de supporters van FC Utrecht. TOTO ondersteunt al jaren de sport en in het bijzonder voetbal en is ook wat dat betreft een mooie match met ons. We kijken uit naar het behalen van sportieve successen met het logo van TOTO op de mouw van ons shirt.”
Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO: “In het oprichtingsjaar van TOTO werd de voorganger van FC Utrecht, DOS, kampioen van Nederland. Toen al kruisten onze wegen en vanaf nu is TOTO nog meer verbonden met de club uit de Domstad. En dat ook nog eens in het jubileumjaar. Wij kijken uit naar een fantastische samenwerking.”
Over TOTO
TOTO is een oer-Hollandse aanbieder van sportweddenschappen en de enige legale aanbieder van sportweddenschappen in Nederland. Elke dag is er een groot aanbod van sportwedstrijden waarbij de speler een voorspelling kan plaatsen op een sportwedstrijd. TOTO is één van de zeven spellen van Nederlandse Loterij. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij meer dan 45 miljoen euro in de Nederlandse sport via het NOC*NSF.