Eerste Herfstborrel drukbezocht

26 november 2024

Meer dan 120 belangstellenden maken kennis met elkaar en FC Utrecht Business.

De eerste editie van de Herfstborrel van FC Utrecht gaat de boeken in als een uitermate succesvolle. Ruim 120 belangstellenden maakten tijdens de netwerkactiviteit, speciaal voor niet-leden van het zakelijke netwerk van FC Utrecht, kennis met elkaar en FC Utrecht Business.

Met een welkomstdrankje werden de bezoekers van de eerste Herfstborrel van FC Utrecht Business ontvangen in Stadion Galgenwaard. Nadat de eerste handen waren geschud en conversaties op gang waren gekomen, betrad Ron Jans het podium. De Hoofdtrainer van het eerste elftal van FC Utrecht gaf de ruim 120 aanwezigen een presentatie over het smeden van een team.

Ook de parate clubkennis van de aanwezige ondernemers werd getest. Daartoe was een heuse Mark van der Maarel Prijsvraag opgezet. De prijs? Een door Van der Maarel gesigneerd limited editon-shirt.

Het laatste uur van de bruisende activiteit bestond naast netwerken ook uit rondleidingen door Stadion Galgenwaard. Zo kregen de belangstellenden direct een uniek kijkje achter de schermen bij FC Utrecht. De kers op de taart was de goodiebag die de bezoekers bij vertrek mee naar huis kregen, inclusief een voucher voor Businesskaarten.

“De Herfstborrel was zeer geslaagd en was de ideale gelegenheid om ons enthousiasme over de Business Club van FC Utrecht kenbaar te maken aan de aanwezigen”, zei Marco van der Schilden, Senior Private Banker bij Van Lanschot Kempen, dat de welkomstdrankjes mede mogelijk maakte. “Voor ons was het bovendien een mooie kans om meer over Van Lanschot Kempen te vertellen en over wat wij als gespecialiseerde Wealthmanager voor succesvolle ondernemers kunnen betekenen.”

Partnership Manager Tonny Pijnappels van FC Utrecht kijkt met een goed gevoel terug op de eerste editie van de Herfstborrel. “Met een event specifiek voor bedrijven die nog niet verbonden zijn aan het netwerk van FC Utrecht Business hadden we een heuse primeur”, vertelde hij. “De toegankelijkheid van FC Utrecht, een sterk inhoudelijk programma en een entourage om te netwerken in een ongedwongen setting hebben deze première tot een succes gemaakt.”