Het logo van het nieuwe merk Odido siert sinds een maand of negen de tricots van FC Utrecht, dat in de jaren ervoor duurzame partnerships had met voorlopers T-Mobile en Tele2. Voor elk van de merken geldt dat zij samen met FC Utrecht zodanig invulling gaven aan de partnerships, dat de beoogde naams- en inhoudsbekendheid werd bereikt.
Uniek was onder meer de realisatie van een Innovatie Hub in Stadion Galgenwaard die tot op de dag van vandaag succesvol wordt bezocht, de Eindbaas-activaties, de diverse logowissels en de maatschappelijke activatie dat kinderen vanuit het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht via een robot een digitale tour door Stadion Galgenwaard konden maken. Daarnaast was Odido mede-oprichter van het innovatieplatform FC Utrecht Next.
“We willen Odido bedanken voor de jarenlange samenwerking. Naast het bereiken van de eigen doelstellingen, heeft Odido zich als hoofdsponsor ook altijd ingezet voor onze doelen. Met alle betrokkenen hebben we op een enorm prettige wijze op heel veel domeinen kunnen optrekken en zo het partnership te laten renderen. Daarnaast is ook de toegevoegde waarde van een sterk merk als Odido duidelijk naar voren gekomen”, zegt Algemeen Directeur Thijs van Es van FC Utrecht. “We zijn heel blij dat we het komende jaar verbonden blijven met Odido die als Official Partner zichtbaar zal blijven in het stadion en actief blijft in ons business netwerk.”
Martijn Teekens, Chief Commercial Officer Enterprise bij Odido: “Bij Odido zijn we trots op onze langdurige samenwerking met FC Utrecht. Onze samenwerking heeft niet alleen onze merkbekendheid vergroot, maar ons ook in staat gesteld waardevolle bijdragen aan de gemeenschap te leveren. Als Official Partner en innovatiepartner blijven we bijdragen aan de ambities van de club door de nieuwste technologie beschikbaar te maken, in en om het stadion. Bij Odido werken we vanuit technologie, maar staat de mens altijd centraal. We kijken uit naar het voortzetten van deze succesvolle samenwerking in een andere rol.”