Het logo van DASSY blijft zodoende te zien op de broek bij de wedstrijden van het eerste elftal, de beloftenploeg en de jeugdteams van FC Utrecht. Ook blijft het beeldmerk van de in Brugge gevestigde Official Partner van FC Utrecht te zien op de bovenkant van de rug van de T-shirts en jacks die door het eerste elftal en de beloftenploeg worden gedragen tijdens de warming-up. Daarnaast blijft DASSY in samenwerking met FC Utrecht de voorspellingscompetitie organiseren op de Facebookpagina van de Utrechtse Eredivisionist. Uiteraard blijft het logo van DASSY workwear, dat sinds 2018 aan FC Utrecht is verbonden, ook zichtbaar in Stadion Galgenwaard en op tv. Stewards en andere operationele medewerkers van FC Utrecht dragen tijdens hun werkzaamheden al jaren werkkleding van DASSY en blijven dat ook in de jaargang 2024/2025 doen.
“We gaan het partnership met DASSY in het nieuwe seizoen met nieuwe energie en de vertrouwde zichtbaarheid vormgeven. Zo was DASSY op de drukbezochte Open Dag aanwezig om in de harten van de supporters te komen”, vertelt Joost Broerse, Partnership Director van FC Utrecht. “Datzelfde willen we bereiken met alle bedrijven in ons alsmaar groeiende netwerk, die workwear nodig hebben. Dat we nu het zevende jaar ingaan met DASSY als Official Partner geeft aan dat we duurzame en gecommitteerde partners zijn.”
“Waarom we ons official partnership met FC Utrecht verlengen? Een gedeelde passie”, vertelt field marketeer Pieter Canniere van DASSY. “DASSY® koestert een passie voor kwalitatieve, veilige en comfortabele werkkleding. Bij FC Utrecht leeft er een vurige passie voor voetbal. Die gedeelde passie verbindt ons. We hopen dit seizoen ook onze nieuwe look in de kijker te zetten. Het groen in ons logo is alvast de perfecte match met de grasmat in Stadion Galgenwaard”, aldus Canniere.