Dertig nieuwe Leden van FC Utrecht Business doen stuk voor stuk nieuwe zakelijke verbindingen op tijdens editie 2023 van de Nieuwe Leden Lunch. Die begint met koffie en thee in de Executive Lounge in Stadion Galgenwaard, waar daarna wordt genoten van een smakelijke lunch.
Ondertussen worden de aanwezigen bijgepraat over de stand van zaken op het vlak van business en events én over de voetbalploegen van FC Utrecht. Daarna is het tijd voor de voorstelronde, waarin alle nieuwe Leden om beurten wat vertellen over zichzelf en het bedrijf dat ze vertegenwoordigen. Na een presentatie van Odido krijgt het gezelschap een rondleiding door Stadion Galgenwaard. Die tour vormt het einde van een geslaagde middag, die voor alle aanwezigen resulteert in meerdere nieuwe, waardevolle verbindingen.
“Het is mooi om te zien hoe de eerste contacten tijdens deze Nieuwe Leden Lunch al zijn gelegd, in een ontspannen setting onder het genot van een lunch”, aldus Isabelle Bertelink, Partner- en Sponsorship Manager van FC Utrecht.
Eén van de nieuwe Leden is Jeffry de Leeuw, Commercieel Directeur bij LKQ Vanesch. “Voorheen hadden wij Business Seats bij Tilburg Trappers. Deze werden enkel ingezet voor een uitje met de klant. Utrecht is centraler gelegen en een goede match omdat we door heel Nederland klanten hebben. Ik wilde meer high-end voor mijn klanten, dat biedt FC Utrecht me. Daarnaast zie ik kansen binnen de Business Club in het vinden van partners op het gebied van het leveren van producten en diensten. Ook denk ik op persoonlijk vlak te kunnen netwerken, je weet nooit wat dat brengt.”