FC Utrecht en Utrecht Marketing trekken al jaren gezamenlijk op als het gaat om onder meer het stimuleren van sport en bewegen en blijven dit dus ook de komende periode doen. Daarin is de rol van FC Utrecht, voor wat betreft het uitdragen van de regiopositionering ‘Heart of Health’, ook een zeer belangrijke.
Al geruime tijd maakt FC Utrecht deel uit van het zogeheten Utrecht Brand Team en draagt zo bij aan het positioneren van Utrecht als aantrekkelijke stad. “We zijn zeer te spreken over de samenwerking met Utrecht Marketing en het succes van de projecten die we als onderdeel van dat partnership de voorbije jaren hebben omarmd”, vertelt Thijs van Es, Algemeen Directeur van FC Utrecht. “Daarom zijn we er blij mee dat we onze samenwerking met nog eens twee jaar hebben verlengd.”
“FC Utrecht is niet alleen binnen de witte krijtlijnen, maar ook buiten het voetbalveld buitengewoon betekenisvol”, zegt Cor Jansen, Directeur van Utrecht Marketing. “Wij zien en ervaren FC Utrecht al jaren als een natuurlijke verbinder van allerlei partijen, die samen tot unieke en waardevolle projecten en partnerships komen. Bovendien speelt FC Utrecht een belangrijke rol in onze regiopositionering: Heart of Health.”