Zoals dat ook al gold voor het onlangs geïntroduceerde thuisshirt, is ook het uittenue van FC Utrecht een uniek design dat door Castore speciaal voor de Domstedelingen is ontwikkeld. Niet alleen komt de Domtoren terug in het patroon van de outfit, ook is het iconische gebouw verwerkt als icoontje op de voorzijde van het shirt.
Maar dat is niet het enige detail dat het nieuwe shirt tot een absolute must have voor elke FC Utrecht-supporter maakt. De logo’s van de drie clubs waaruit FC Utrecht is ontstaan – DOS, USV Elinkwijk en Velox – zijn bovenaan de rugzijde te zien en geven het shirt extra elan. Het uitshirt is bovendien voorzien van het logo van T-Mobile, onze hoofdsponsor.
Op de mouw van het unieke uitshirt is een QR-code in de vorm van een hart weergegeven. Wie die code met een smartphone scant, komt uit op een online platform waarop meer te vinden is over de maatschappelijke initiatieven van FC Utrecht.
Natuurlijk horen bij het uitshirt ook een broekje en kousen. Het broekje is voornamelijk paars en is voorzien van een strook waarop het patroon terugkomt dat ook in het shirt te zien is. Bij het broekje, met daarop ook een logo van sponsor DASSY, horen zwarte kousen.
BEKIJK UITTENUE