Het hart staat immers voor gezondheid, emotie en verbinding. Wie de code scant, komt uit op de maatschappelijke webpagina van de Utrechtse FC. Op het onderdeel van de prijswinnende website FCUtrecht.nl kunnen belangstellenden lezen over de initiatieven die de club ‘Vanuit het Hart’ ontplooit. De digitale omgeving informeert, inspireert en motiveert.
“FC Utrecht is ervan overtuigd dat wij als club, in het hart van de provincie, een bijdrage kunnen leveren aan een vitaler Utrecht. We zijn oprecht betrokken en maken de verbinding in wijk, stad en regio”, zegt Nynke Bakker, Manager Strategie & Innovatie van FC Utrecht. “Dit doen we door vanuit het hart Utrechters te inspireren en in beweging te brengen. We bedanken Unibet voor het feit dat we dit platform middels de uiting op de mouw van het uitshirt nu een extra impuls kunnen geven.”
De hartvormige QR-code zal komend seizoen niet alleen op het shirt, maar ook op andere communicatiemiddelen rondom Stadion Galgenwaard te zien zijn.
Neem HIER alvast een kijkje op het online platform.