FC Utrecht’s eerste elftal, beloftenploeg, vrouwenteam en jeugdploegen dragen vanaf het nieuwe seizoen wedstrijd- en trainingskleding van Castore, dat als onderdeel van de samenwerking ook de FC Utrecht Fanshop en FC Utrecht Webshop gaat runnen.
Castore maakt komend seizoen zijn entree in de Eredivisie en is in de topsport al jaren actief, onder meer als kledingsponsor van het Spaanse Sevilla FC, het Engelse Newcastle United en de Formule 1-teams McLaren Racing en Oracle Red Bull Racing, waarvoor Max Verstappen racet.
De FC Utrecht-kledingcollecties van Castore zijn de komende jaren telkens uniek ontworpen voor de Utrechtse FC. In de Utrechtse binnenstad gaat Castore werken aan zichtbaarheid van zowel FC Utrecht als Castore.
“FC Utrecht past perfect in het rijtje van clubs en sporten waaraan Castore zich de voorbije jaren al heeft verbonden”, zegt Joost Broerse, Partnership Director van FC Utrecht. “Allebei beschikken we over hetzelfde ambitieuze DNA. Onderdeel van die drive en ambitie is dat we de komende jaren samen met Castore grote stappen willen zetten op het gebied van merchandising. De FC Utrecht-kleding van Castore is vanaf komende zomer op meerdere plekken in de regio te koop. We kunnen niet wachten om de tenues voor seizoen 2023/2024 te onthullen. Samen met Castore hebben we unieke shirts ontworpen waarin meerdere kenmerken van de club en de stad zijn verwerkt.”
“We zijn blij dat we vanaf het nieuwe seizoen Official Partner van FC Utrecht zijn”, vertelt Director of Partnerships Pascal Lafitte van Castore. “Hiermee bouwen we ons merk verder uit in Nederland. FC Utrecht is een ambitieuze club met een loyale achterban. Hard werken en competitief zijn, staan bij FC Utrecht hoog in het vaandel. Dat past perfect bij ons motto: Better Never Stops.”