Per sessie namen meer dan 35 bedrijven in teams van twee deel aan het FC Utrecht Padel Event. Bij Peakz Padel in Overvecht kregen de leden van FC Utrecht Business eerst een korte instructie over de sport en de gekozen spelvariant: King of the Court. Er was gezorgd voor een goede balans tussen spelen en rust, waardoor er ook uitgebreid de gelegenheid was de andere deelnemers beter te leren kennen en verbindingen te leggen.
De winnaars van de sessies ontvingen een medaille en het sportiefst geklede duo won een padelracket dat beschikbaar werd gesteld door Bud. Niemand ging met lege handen naar huis: alle deelnemers ontvingen een door XXL Nutrition, T-Mobile, DASSY, Bud en Peakz Padel gevulde goodiebag.
Eén van de mannen die op de Utrechtse padelbanen stond, was Lars van Zandwijk, Hoofd Commercie Unitbouw bij Jan Snel. “Complimenten naar FC Utrecht en Peakz Padel voor de organisatie. Het was een goed georganiseerd evenement met een mooie combinatie tussen sporten en netwerken.”
“Het was een mooie ervaring om andere ondernemers te leren kennen op het sportieve vlak”, zei Rob Geerlings, eigenaar van Stadsjochies. “Kenmerkend is het fanatisme en de wil om te winnen en ondertussen veel plezier te hebben. We hebben genoten!”
Dat laatste gold ook voor Oscar Gottschalk, Clubmanager bij Peakz Padel. Hij zag de fanatieke Business Club Leden van FC Utrecht met plezier in actie op de banen in Overvecht. “Voor de tweede editie van het FC Utrecht Padel Event was de animo nog groter dan voor de eerste editie. Wat een goed sportief feest is dit gebleken! De samenkomst van de bedrijven en hun mensen in een sportieve padelsetting zorgt voor een enorme stroom aan positieve energie”, aldus Gottschalk. “Dankzij onze samenwerking met de Business Club van FC Utrecht hebben we ook met andere partners zoals Lavazza en Bekroonde Broodjes een extra smaakvolle dag kunnen realiseren. Bij Peakz Padel kijken wij uit naar de komst van de Business Club Leden, zowel privé als in een zakelijke setting.”