In de zomer van 2020 trad OPPO aan als Official Partner van FC Utrecht. Sindsdien spanden beide partijen zich onder meer in om supporters van FC Utrecht dichter bij de club en bij de producten van OPPO te brengen. Tijdens een recent gehouden peiling bleek dat 41 procent van de ondervraagde FC Utrecht-supporters positiever is gaan aankijken tegen het merk OPPO sinds de start van het partnership tussen de Utrechtse FC en OPPO.
Branding van OPPO, dat het belangrijk vindt door middel van het Partnership met FC Utrecht te blijven bouwen aan merk- en naamsbekendheid, blijft het komende seizoen te zien in Stadion Galgenwaard.
“OPPO is een toonaangevend merk dat ook voor de komende jaren een enorme groeidoelstelling heeft in Nederland en, net zoals wij, de ambitie heeft om zich definitief in de top van Nederland te vestigen”, zegt Partnership Manager Tommie van Alphen van FC Utrecht. “We zijn content over het feit dat we middels dit partnership de voorbije jaren een bijdrage hebben geleverd aan de (groei)doelstellingen van OPPO en kijken uit naar het doortrekken van die lijn in het nieuwe seizoen.”
"We zijn verheugd met de verlenging van onze samenwerking met FC Utrecht. De afgelopen jaren hebben we mooie stappen gezet, mede door de winnaarsmentaliteit die door de aderen stroomt van onze beide culturen’’, vertelt Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland, over het verlengde partnership. "We kijken ernaar uit om nog meer supporters te laten kennis maken met onze innovatieve smart devices om iedere mijlpaal vast te leggen van deze mooie club en het verschil te maken in het dagelijkse leven van onze gebruikers.’’