Het logo van DASSY blijft zodoende te zien op de broek bij de wedstrijden van het eerste elftal, de beloftenploeg en de jeugdteams van FC Utrecht. Ook blijft het beeldmerk van de in Brugge gevestigde Official Partner van FC Utrecht te zien op de bovenkant van de rug van de T-shirts en jacks die door het eerste elftal en de beloftenploeg worden gedragen tijdens de warming-up. Daarnaast blijft DASSY in samenwerking met FC Utrecht de voorspellingscompetitie organiseren op de Facebookpagina van de Utrechtse Eredivisionist. Uiteraard blijft het logo van DASSY professional workwear, dat sinds 2018 aan FC Utrecht is verbonden, ook zichtbaar in Stadion Galgenwaard en op tv. Stewards en andere operationele medewerkers van FC Utrecht blijven, als onderdeel van het partnership, de werkkleding van DASSY dragen.
“We zijn er heel trots op dat we voor het vijfde seizoen op rij DASSY professional workwear als Official Partner aan onze club hebben verbonden”, aldus Partnership Director Joost Broerse van FC Utrecht. “DASSY staat voor professionaliteit en kwaliteit, en voor altijd beter worden. Dat past perfect bij onze mentaliteit.”
Stefaan Le Clair, CEO van de DASSY Group, bevestigt: “Nu we als DASSY ons 15-jarig jubileum vieren en we een nieuwe groeifase inzetten, is het meer dan ooit belangrijk om de juiste partners naast ons te hebben. FC Utrecht is zowel qua DNA als toekomstvisie de perfecte match voor ons.”