Als onderdeel van het Official Partnership is LINKIT bij de thuiswedstrijden van FC Utrecht vertegenwoordigd in de Executive Lounge. Vanuit dat luxe segment kunnen onder meer zakenrelaties en prospects genieten van de FC Utrecht-ervaring. Ook kan LINKIT vanuit die plek verbinding zoeken met Partners en leden van FC Utrecht Business.
LINKIT is doorlopend op zoek naar en heeft oog voor talent. Juist daarom blijft het logo van het Utrechtse bedrijf ook de komende jaargangen te zien op de shirts van de spelers van de teams die behoren tot de FC Utrecht Academie; een plek waar dagelijks wordt gewerkt aan de ontwikkeling van jonge talenten.
Ook blijft LINKIT aangesloten bij het innovatieplatform van FC Utrecht, FC Utrecht Next. Die rol stelt het IT-bedrijf in staat zich meer en meer te profileren als strategische en innovatieve IT-adviseur. Het begin van de samenwerking stond in het teken van het opzetten van een dataplatform met de specialisten van LINKIT. Eén van de ontwikkelingen waarmee FC Utrecht en LINKIT sinds afgelopen seizoen in de weer zijn, is het realiseren van het slimste parkeerterrein van Utrecht. Het doel daarvan is om supporters en genodigden bij aankomst bij Stadion Galgenwaard al een prettige beleving te bieden middels de zogeheten Parkeer Experience. Ook werd, in samenwerking met FC Utrecht Next, afgelopen seizoen een hackaton georganiseerd bij LINKIT in De Meern. Tijdens deze hackaton gingen studenten aan de slag met een plan om Stadion Galgenwaard na thuiswedstrijden van FC Utrecht efficiënter schoon te maken.
“We zijn er trots op wederom een Official Partnership met een aansprekend bedrijf uit de regio Utrecht voort te kunnen zetten”, zegt Partnership Director Joost Broerse van FC Utrecht. “LINKIT heeft zich de voorbije seizoenen op meerdere vlakken heel betrokken getoond. Als IT-bedrijf is LINKIT voortdurend op zoek naar talent, en dat maakt de match met onze Academie erg mooi. We kijken uit naar de voortzetting van dit vruchtbare Partnership.”
Cornelis Lemstra, CEO bij LINKIT, reageert op de verlenging: “We zijn erg blij de samenwerking met FC Utrecht voort te zetten. Ook de komende jaren zullen we als Official Partner en Innovatiepartner samen het maximale uit de ambities van FC Utrecht en LINKIT halen. Op het gebied van data en internet of things hebben we al mooie stappen gemaakt en met de continuering van onze samenwerking zullen we hier impact mee blijven maken. Daarnaast zijn we er uiteraard erg trots op om lokaal betrokken te blijven bij een prachtig merk en een prachtige club.”