Op basis van vertrouwen, jarenlange samenwerkingen en het feit dat er optimale kwaliteit wordt geleverd, heeft FC Utrecht als eerste organisatie na een intensief aanbestedingstraject de gehele uitvoering van schoonmaakdienstverlening en glasbewassing gegund aan USC. Utrechts Schoonmaak Collectief gaat aan de slag in Stadion Galgenwaard, het FC Utrecht Topsportcentrum in Overvecht en Sportcomplex Zoudenbalch. Het Partnership tussen FC Utrecht en USC laat eens te meer de sterke verbinding van FC Utrecht met de regio zien.
Prins Schoonmaakdiensten, Van Alem Schoonmaak en De Kroon facilitaire diensten nemen als onderdeel van het Partnership Business Seats af in Stadion Galgenwaard en zijn daarmee dus bij elke thuiswedstrijd van de partij. Daarnaast zullen de uitingen van deze firma’s te zien zijn rondom de thuisduels van FC Utrecht, onder meer met een gezamenlijke animatie op de LED-boarding.
“Wij hebben als supporter, Business Club Lid en leverancier al jaren een hechte band met FC Utrecht”, vertelt Peter Prins, Directeur van Prins Schoonmaakdiensten. “Ons bedrijf is trots op het nieuwe Partnership van drie jaar met de club. Evenals FC Utrecht streven wij ernaar om continu op hoog niveau te presteren. Omdat we hetzelfde ambitieniveau hebben en daarnaast sociaal en maatschappelijk betrokken ondernemen, is de match met FC Utrecht een heel sterke.”
Stefan Faaij, Operationeel Directeur van Van Alem Schoonmaak, zegt: “Het Utrechts Schoonmaak Collectief is een unieke samenwerking, ontstaan uit ieders jarenlange betrokkenheid bij FC Utrecht. Door regionaal onze krachten te bundelen staan wij sterker in de markt. Gezamenlijk hebben we meer dan 600 medewerkers werkzaam in de regio. Dit biedt zekerheden op het vlak van continuïteit en slagkracht.”
“De Kroon facilitaire diensten is al 81 jaar een begrip in Utrecht en ver daarbuiten als het gaat om de volledige ontzorging op facilitair vlak bij opdrachtgevers”, vult Remco Drijver, Algemeen Directeur van De Kroon facilitaire diensten aan. “We zijn er trots op om samen met de twee andere bedrijven onderdeel uit te maken van het Utrechts Schoonmaak Collectief en de samenwerking met FC Utrecht hiermee verder te intensiveren.”
Partnership Manager Tommie van Alphen van FC Utrecht besluit: “De afgelopen periode hebben we als club enorme stappen gezet op het gebied van (Official) Partnerships. Dat drie trouwe Business Club Leden nu de krachten bundelen en gezamenlijk verder gaan als Partner van de club, maakt mij trots. Ik ben ervan overtuigd dat we samen met het Utrechts Schoonmaak Collectief een sterk Partnership neer gaan zetten de komende jaren, waar we allemaal de vruchten van plukken.”