De intensieve samenwerking tussen FC Utrecht en Zorg van de Zaak van de afgelopen vijf seizoenen heeft ertoe geleid dat de doelstellingen van de hoofdsponsor op het gebied van naams- en inhoudsbekendheid zijn bereikt. Het logo van Zorg van de Zaak prijkte onder meer op de voorkant van het shirt van de Domstedelingen en gezamenlijk pakten de club en het bedrijvennetwerk diverse activaties en bewustwordingscampagnes op.
Zo werd onder meer een grootscheepse campagne rondom de Spanning- en Stresstest uitgevoerd, was er de Zorg voor je Brein-campagne, een mantelzorgproject waarbij de spelers shirts droegen met daarop de naam van de mantelzorger voor wie zij speelden en brachten FC Utrecht en Zorg van de Zaak gezamenlijk het initiatief Sterker op het Werk onder de aandacht. De hoofdsponsor schonk daarnaast onder meer duizenden vlaggen en een heuse eigen keet aan de supporters van de club, ter bevordering van de sfeer in Stadion Galgenwaard.
“Het hoofdsponsorschap van Zorg van de Zaak bij FC Utrecht was in feite veel meer dan een sponsordeal. Het was een samenwerking, waarbij we gezamenlijk zijn opgetrokken en door de jaren heen tal van maatschappelijk relevante thema’s onder de aandacht hebben gebracht”, aldus Directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht. “De match tussen de club en de hoofdsponsor was op de allereerste dag van de samenwerking al sterk en is door de jaren heen alleen maar sterker geworden. We zijn er ook daarom blij mee dat Zorg van de Zaak als partner aan de club blijft verbonden en uiteraard willen wij Zorg van de Zaak bedanken voor het vertrouwen en de fijne samenwerking de afgelopen vijf seizoenen.”