Sportieve aftrap
Na ontvangst in het prachtige kantoor van House of Sports aan het dorpsplein in Ouderkerk aan de Amstel werd er per fiets koers gezet naar de eerste lunchlocatie. De aanwezige leden kregen hier een presentatie over succesvolle sponsorcases van House of Sports en er werd uitgebreid teruggekeken op de vele impactvolle activaties die Zorg van de Zaak in haar tijd als Hoofdsponsor van FC Utrecht reeds heeft gedaan.
Gert Jakobs
Een fietsrit naar de tweede lunchlocatie was vanwege de flinke regen helaas geen optie. Daartegenover stond wel een enthousiasmerend verhaal van oud-wielrenner Gert Jakobs. Hij nam de groep mee naar zijn tijd als beroepswielrenner aan de hand van de thema’s presteren, samenwerken en innoveren. ‘Presteren, samenwerken en innoveren zijn drie thema’s die wij in onze samenwerking met FC Utrecht ook hoog in het vaandel hebben staan’, aldus Miriam Diekman, Directeur Klantrelaties bij Zorg van de Zaak. ‘Samen met FC Utrecht en House of Sports gaan wij ook komend seizoen weer aan de slag met mooie impactvolle en maatschappelijk relevante campagnes.’
Directors Lounge
Joost Broerse, Commercieel Directeur van FC Utrecht, sloot de middag af en blikte terug op het voorbije seizoen en keek alvast vooruit naar het seizoen 2019/2020. ‘Het was een fantastische afsluiter van zowel sportief als zakelijk een mooi seizoen’, sprak Broerse. ‘We zijn al druk bezig met een uitgebreid programma voor leden van de Directors Lounge voor het nieuwe seizoen, waarbij we nog meer de onderlinge verbinding op gaan zoeken.’
Wilt u meer weten over de Directors Lounge in Stadion Galgenwaard? Neem dan contact op met Tommie van Alphen, Sales Manager bij FC Utrecht Business via t.vanalphen@fcutrecht.nl of 06-22392855.