Amstel en FC Utrecht hebben het bestaande partnership verlengd. Door de verlenging komt ook de komende vijf jaar Amstel bier uit de tap. De samenwerking wordt daarnaast uitgebreid met de merken van een bedrijf uit de regio, frisdrankfabrikant Vrumona, dat mede dankzij haar ‘Er is Fris dat beter is’-campagne goed bij de merkwaarden van FC Utrecht past.
Alex Griffioen, Regio Directeur Amstel: “Wij werken met veel plezier samen met FC Utrecht en zijn trots deze samenwerking te kunnen verlengen. In de regio Utrecht heerst een grote liefde voor FC Utrecht en voor het merk Amstel. De samenwerking met FC Utrecht, de trots van de regio, is dan ook erg belangrijk voor ons. Door de horecaruimten te vernieuwen en samen met FC Utrecht leuke acties te ontwikkelen, bieden wij de fans van FC Utrecht en liefhebbers van Amstel een nog mooiere ervaring in de Galgenwaard. De verlenging van de samenwerking zorgt voor nog meer onvergetelijke momenten met FC Utrecht in de toekomst.”
Vrumona ziet de samenwerking als een natuurlijk gevolg van de regionale wortels die FC Utrecht en het bedrijf delen. Lieke Westendorp, Directeur Out of Home en Export Vrumona: “We zijn bij Vrumona erg trots op deze bijzondere nieuwe samenwerking met FC Utrecht, voor ons een geslaagde thuiswedstrijd op slechts vijf kilometer bij ons vandaan. FC Utrecht en Vrumona willen het beiden gemakkelijk maken voor de consument een bewuste keuze te maken bij een bezoek aan het stadion. In de business ruimtes van FC Utrecht verbreden we het frisdrankassortiment daarom met meer gezondere keuzes zoals Sourcy met Smaak. We kijken er naar om de fans van FC Utrecht van onze mooie producten te laten genieten.”
Amstel hielp deze zomer mee om de business ruimtes van FC Utrecht volledig te vernieuwen. Ook is de partner bezig de verbouwing van de horeca in de publieksruimtes.
Onderstaande foto v.l.n.r.: Arnaud Miltenburg (Head of Sales FC Utrecht), Judith Draisma (Accountmanager HAB Vrumona), Herman Koenen (Accountmanager Heineken Groothandel Houten) Marieke Holleman (Manager Hospitality FC Utrecht), Wilco van Schaik (Algemeen Directeur FC Utrecht), Carel Vergroesen (Accountmanager Heineken) Alex Griffioen (Regio Directeur Heineken), Antoine Pruyn (Interieur architect Heineken Interieur Design)