Het Brabantse bedrijf Media Mirror heeft vorige week digitale spiegels geplaatst in de toiletruimten van Stadion Galgenwaard. Wie na de toiletbeurt eens goed in de spiegel kijkt, ziet de spiegel oplichten met een reclameboodschap van bedrijven uit ondernemend Utrecht. Diverse bedrijven zijn al op het vernuftige toiletreclamekanaal zichtbaar.
Simon Hanemaaijer, eigenaar Media Mirror: “Met de Media Mirrors op locatie bij FC Utrecht zijn wij officieel een landelijke partij geworden. Wij gaan er voor zorgen dat ondernemend Utrecht en regio op een interactieve manier gepresenteerd worden middels de Media Mirrors. Door maar één partij per reclamespiegel te presenteren, laten wij bedrijven gegarandeerd zien. Wij zijn trots op de samenwerking met de club FC Utrecht en kijken uit naar komend seizoen.”
Vincent Imhof, salesmanager bij FC Utrecht: “Met Media Mirror als partner zijn wij erg content. Simon heeft als jonge ondernemer al een hoop bereikt, zo is hij met zijn Media Mirrors zichtbaar bij vele BVO’s en heeft hij onlangs de stap naar het buitenland gewaagd. De uitstraling van onze toiletruimtes heeft dankzij Media Mirror, net zoals de uitstraling van onze hospitality ruimtes door de recente verbouwing, een mooie upgrade gekregen. Dit en de persoonlijke klik geeft een hoop vertrouwen op een succesvolle samenwerking.”
FC Utrecht is in eerste instantie een samenwerking aangegaan met Media Mirror voor één seizoen, maar wel met de intentie om voor een langere periode aan elkaar verbonden te blijven.