Martijn Teekens, Directeur Sales B2B van T-Mobile, kijkt met positieve, maar ook gemengde gevoelens terug op het hoofdsponsorschap van de afgelopen twee jaar. Aan de ene kant is het jammer dat door de coronapandemie niet alles uit het partnership gehaald kon worden, maar aan de andere kant is hij ook enorm trots op wat T-Mobile desondanks allemaal bereikt heeft bij en met FC Utrecht.
Verlenging
Teekens: ‘De intentie om ons contract als hoofdsponsor te verlengen hebben we in een vroeg stadium naar elkaar uitgesproken. Wij spreken daarmee onze waardering uit over de manier waarop het bedrijf FC Utrecht zich ontwikkelt. Het is leuk om te zien dat T-Mobile aan dit proces heeft bijgedragen. En natuurlijk is het ook heel jammer dat we niet alles uit ons partnership hebben kunnen halen. Voor FC Utrecht zijn het ook twee zware jaren geweest. Veel wedstrijden werden zonder supporters gespeeld en ook veel events voor de Business Club konden niet doorgaan. Het was soms lastig, maar het heeft onze samenwerking niet beïnvloed. We hebben steeds samen met FC Utrecht naar mogelijkheden gezocht. Zodoende zijn we actief voor het nieuwe FC Utrecht Topsportcentrum en onze branding naar de Business Club toe is verder uitgebouwd. Daarnaast hebben we in het afgelopen seizoen een aantal leuke activiteiten voor de supporters bij de thuiswedstrijden tegen N.E.C. en Sparta georganiseerd. T-Mobile en FC Utrecht stralen in dit partnership een ‘can do’ mentaliteit uit. We zijn continu op zoek naar manieren om onze samenwerking uit te bouwen en meer gestalte te geven.’