Zakelijk netwerken op topniveau: 4NG

20220916 200050 FCU LR

FC Utrecht is al meer dan 50 jaar stevig verankerd in de Utrechtse samenleving en weet als geen ander hoe belangrijk het is om te investeren in die binding met de regio. Stadion Galgenwaard is de thuisbasis voor de FC Utrecht-supporters. Ook bedrijven weten hun weg naar het stadion te vinden. Inmiddels is de Business Club van FC Utrecht een zakelijk netwerk van formaat geworden. Meer dan 450 bedrijven hebben zich aangesloten bij dit zakelijke netwerk in het midden van Nederland.

Voetbal is de gemeenschappelijke passie voor veel Business Club leden. Hoe geweldig is het om samen met anderen naar een mooie pot voetbal te kijken in een fantastische omgeving, waar het grote genieten op nummer 1 staat? Vanaf de Business Tribune, in een van de luxe lederen Business Seats, genieten van het spelletje of samen met collega’s of partners vanuit een van de 31 skyboxen kijken naar de prestaties op het veld. FC Utrecht biedt met de verschillende hospitalityruimtes een groot scala aan mogelijkheden met service op het allerhoogste niveau. In dit artikel komt 4NG aan het woord en vertellen zij over hun ervaring.

Op de vierde en vijfde verdieping van Stadion Galgenwaard bevinden zich de skyboxen. Bedrijven kunnen naar eigen inzicht en wensen de skybox in de stijl van het bedrijf inrichten. Bij thuiswedstrijden kan vanaf het eigen terras de wedstrijd gevolgd worden. Op werkdagen wordt de skybox ingezet voor zakelijke doeleinden.

Naast de mogelijkheid voor een eigen skybox kunnen Business Club leden lid worden van een van de thematische skyboxen: de Impuls Lounge of de Build & Business Lounge. Deze thematische skyboxen hebben een eigen karakter, waarbij de gastheer of gastvrouw de verbindende schakel is tussen de aangesloten bedrijven.

Een bedrijf dat bewust voor een eigen skybox heeft gekozen is 4NG. 4NG is een ecosysteem, waarbinnen elk bureau een eigen cultuur en specialisme heeft. Sinds kort is 4NG onderdeel van Conclusion B.V, een multidisciplinaire dienstverlener, een ecosysteem van 28 bedrijven, op het gebied van Business Transformatie en IT Services, waarin 4NG het volledige domein Customer Experience claimt. 4NG pakt samen met bedrijven alle facetten van hun digitale klantreis aan, ongeacht waar de uitdaging ligt. Bjorn Kellerman: “Wij helpen bedrijven met hun digitale groei, doordat wij voor elk onderdeel van de digitale customer journey de juiste expertise kunnen leveren. Wij kijken naar de behoefte van de klant en stellen op basis daarvan een team samen dat perfect op onze klant afgestemd is. Van design tot development en beheer van platformen, gekoppeld aan andere onderdelen van de digitale backoffice. Dit noemen we onze Continuous Development programma’s.”

De deal was snel gesloten

Teekens: ‘Ons Innovation Center is verankerd aan FC Utrecht. Wij zijn ontzettend blij dat wij ons merk uit kunnen dragen op de communicatie van FC Utrecht. FC Utrecht biedt ons een platform om onze zichtbaarheid naar de consumentenmarkt en de zakelijke markt te vergoten. Onze samenwerking gaat heel ver. We ondersteunen FC Utrecht met hun connectiviteitsvraagstukken, het eerste elftal, Jong Utrecht en de jeugdopleiding. Kortom: FC Utrecht versterkt T-Mobile en wij versterken FC Utrecht. Het was dan ook heel logisch om het hoofdsponsorschap met een jaar te verlengen, omdat ons werk nog lang niet af is.

Meer informatie over 4NG
FOTO 2 (1)

Voor 4NG biedt de skybox tal van mogelijkheden. De focus ligt in eerste instantie op het plezier maken met elkaar en elkaar op een andere manier leren kennen. Kellerman: “Voor ons is authenticiteit belangrijk; wij bieden onze collega’s een plek aan waar ze zichzelf kunnen zijn. En dat willen we ook met onze skybox bij FC Utrecht realiseren: ‘Work hard, play hard’. Wij vinden het natuurlijk belangrijk om targets te halen, maar wij proberen dat te combineren met plezier. Met de skybox bieden we onze klanten en collega’s iets unieks aan op wedstrijddagen, maar ook op doordeweekse dagen willen we de skybox voor meetings gebruiken. Het is een inspirerende omgeving, zo’n skybox bij een voetbalveld: een omgeving waar nieuwe ideeën opkomen, verder ontwikkeld worden en uitgroeien.”

Kellerman ziet mogelijkheden in de samenwerking met FC Utrecht en wil dat in de toekomst verder uitbouwen. “FC Utrecht kan goed voetballen, dat is zeker. Op diverse gebieden kan de club nog verder groeien. Wij hebben de capaciteit, de kunde en de specialismes in huis om FC Utrecht of andere organisaties daar verder bij te helpen. Niet voor niets staat op onze skybox: ‘We grow digital business’.”

Ook interessant

Skyboxen

Lees meer over de Skyboxen bij FC Utrecht.

Lees meer
20220916 212144 FCU LR

Interview met Martijn Teekens (T-Mobile)

'We voelen ons thuis in Stadion Galgenwaard en we nodigen er graag onze gasten uit.'

Lees meer
JHU 20221106 0266