Sponsoren

ZvdZ

Zorg van de Zaak

Zorg van de Zaak is een netwerk van bedrijven op het gebied van bedrijfszorg, leefstijl zorg en medische zorg met ruim 3000 medewerkers in dienst. Vanuit meer dan 60 vestigingen verspreid over het hele land bedienen wij 71.000 werkgevers en 1,5 miljoen werknemers, daarmee zijn we marktleider in Nederland. Wij geloven dat mensen gelukkiger zijn als ze kunnen deelnemen in werk en maatschappij. Met dat gedachtegoed streven we ernaar mensen gezond en inzetbaar te houden en mensen zo optimaal mogelijk te laten functioneren.
 
Op het gebied van bedrijfszorg leveren wij dienstverlening aan werknemers die (dreigen) uit (te) vallen. We zien in de dagelijkse praktijk dat aan uitval op het werk veel meer oorzaken ten grondslag liggen, dan zuiver medische problemen. Het gaat dan om problemen die hun oorsprong vinden op het gebied van leefstijl en gedrag en veelal psychisch van aard zijn. Met het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk in ons netwerk beschikken we over korte lijnen met medische specialisten. Het betreft een intensief samenwerkingsverband dat erop gericht is nieuwe combinaties en mogelijkheden te ontwikkelen, met als doel de zorg binnen Nederland te innoveren en optimaliseren.

 


Tele2

Tele2

Tele2 is al 20 jaar actief op de Nederlandse markt, maar altijd met dezelfde missie: het afbreken van de bestaande telecommonopolies. BAM! Ga er maar aan staan. Nou dat hebben we gedaan, en met succes. Want met een glimlach, een knipoog maar vooral een gloednieuw 4G-netwerk, gaan wij altijd tot het uiterste voor onze klanten. Zowel zakelijk als consumenten. Trek het internet dus helemaal leeg en haal alles uit je product, je onderneming en vooral: jezelf… niet omdat het moet, maar omdat het kan. Wij zijn Tele2, trots connectiviteitspartner van FC Utrecht.


 


HiKOKI

HiKOKI

HiKOKI is sinds 1 juli 2018 trotse shirtsponsor en zichtbaar op de achterzijde van het shirt van FC Utrecht. HiKOKI Power Tools Netherlands B.V. is al jarenlang de belangrijkste leverancier van elektrisch gereedschap. Als specialist zijn zij verantwoordelijk voor de verkoop, aftersales, distributie en technische ondersteuning van een zeer uitgebreid assortiment gereedschappen en accessoires voor de professionele eindgebruiker.
 
Sinds 1948 houdt HiKOKI zich bezig met het produceren en ontwikkelen van elektrische gereedschappen, die zijn voorzien van de meest innovatieve Japanse technologieën. Innovaties die helpen om de power tools te verbeteren en de professionals te ondersteunen bij het behalen van de beste prestaties. Een krachtige basis voor HiKOKI.
 
Per 1 oktober 2018 is Hitachi Power Tools verder gaan onder de nieuwe merknaam HiKOKI (uitgesproken "hai-koh-key"). Zo staat ‘Hi’ voor hoge kwaliteit en is ‘KOKI’ Japans voor industriële machines. Wat tevens in de nieuwe merknaam schuilt, is het getal één. Een mooie referentie naar waar het hele bedrijf naar streeft: nummer 1 producten leveren en nummer 1 wereldwijde marktleider worden. Ook al is de naam veranderd, de professionele eindgebruikers kunnen nog steeds dezelfde kwaliteit én innovativiteit verwachten die ze gewend zijn.


Humel

Hummel

Sinds 2012 is teamwearspecialist hummel de trotse kledingpartner van FC Utrecht. Het sportmerk met de karakteristieke chevrons is al vele jaren marktleider in teamwear en heeft sponsorovereenkomsten met meer dan 1000 (amateur)sportverenigingen in Nederland. hummel Benelux is onderdeel van Deventrade BV, dat behalve de teamkleding van hummel ook Stanno keepershandschoenen en Derbystar voetballen levert aan FC Utrecht.
 
Naast diverse sportmerken, biedt Deventrade een breed en veelzijdig assortiment functionele kleding. Hiermee worden o.a. bedrijven, overheden en scholen van representatieve kleding voor elke gelegenheid voorzien, zowel voor bijzondere evenementen als voor dagelijks gebruik. Behalve producten uit de Stanno-collectie, biedt Deventrade met private label artikelen ruime mogelijkheden voor specifieke wensen.
 
Voor meer info: deventrade.com

 



LOGO - DASSY - pos - 3 PNG

DASSY professional workwear

DASSY Europe BVBA is een Belgische fabrikant van werkkledij met hoofdzetel in Brugge. Het merk DASSY® professional workwear wordt vakkundig ontworpen voor professionelen uit diverse sectoren zoals de bouw, wegenbouw en logistiek. Met meer dan 45 jaar ervaring in de productie van werkkleding, staat DASSY werkkleding over heel Europa garant voor kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.



Logo

Amstel

Amstel Bier is er al jaar en dag om samen met je vrienden te proosten. Maar wat maar weinig mensen weten is dat het verhaal van vriendschap al vanaf de oprichting aan de Amstel Brouwerij verbonden is. De oprichters van Amstel, Charles de Pestes en Johannes van Marwijk Kooy, waren twee goede vrienden en tevens zwagers. Amstel is dus met recht ‘uit vriendschap gebrouwen’. Sinds 1870 zijn de kwaliteit en ingrediënten ongewijzigd gebleven. Bier om samen iets te vieren of ergens bij stil te staan, om met elkaar bij te praten of juist lol te trappen. Amstel bier wordt al sinds 1870 met liefde gebrouwen voor al die onvergetelijke momenten in het leven, en dus ook bij FC Utrecht!


 


HH

Henri & Herman

Opeldealer Henri & Herman, voorheen Stam Opel en Nefkens Opel, is sinds de fusering uitgegroeid tot dé Opeldealer van provincie Utrecht. Bij de start in 1896 draaide alles al om de klant, en nu, een eeuw later is nog steeds een persoonlijke relatie met de klant het belangrijkste uitgangspunt. Met een eigen klantencontactcentrum, vier garages en showrooms, een tankstation en zelfs een in-house schadeherstelcentrum heeft Opeldealer Henri & Herman alles in huis wat een Opelrijder nodig heeft. De kernwaarde van Henri & Herman zijn persoonlijk, onderscheidend, gewoon doen en trots! Kortom; Henri & Herman & U! 




2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Only for Men

Only for Men is dé herenmodewinkel voor de ‘Mannen van Nederland’. In de 15 winkels en webshop vinden zij alles op het gebied van fashion, lifestyle en meer. Een one stop-shop waarin naast een omvangrijke collectie in casual, jeans en kostuums ook aandacht is voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer, véél meer.

Only for Men streeft ernaar de meest spraakmakende winkelketen van Nederland te zijn. Met een goede prijs-kwaliteitsverhouding en personeel dat weet waar zij het over hebben, wordt de moderne man op een duidelijke, ongedwongen en efficiënte manier aangesproken. De formule maakt zich bovendien op allerlei manieren sterk voor de ‘Mannen van Nederland’. Dat bewijst Only for Men onder andere met de mannelijke openingstijden, de spectaculaire events en scherpe acties. Kijk voor meer informatie op de website van Only for Men.


Ready to Eat - PNG LOGO

Ready To Eat

Ready to Eat levert het hele jaar door het lekkerste groente en fruit. Hun specialiteit? Heerlijke, verse producten, direct klaar voor gebruik. Het assortiment bestaat uit verschillende slasoorten, avocado’s, mango’s, rode bieten, kruiden en sous-vide gegaarde groenten.

Dankzij een jarenlange samenwerking met telers en exportagenten biedt Ready to Eat continuïteit met haar merken. Klanten zijn verzekerd van betrouwbare producten, altijd op smaak. Voedselveiligheid en kwaliteit zijn topprioriteit!
De verse producten van Ready To Eat zijn in heel Nederland, België en Duitsland verkrijgbaar. Al jarenlang zijn zij trouwe leverancier van groentewinkels, grootverbruik, foodservices, supermarkten en versspecialisten en ook in marktkramen is hun groente en fruit volop verkrijgbaar.

Ready to Eat is een merk van G.H. Lukassen & Zn AGF. Zij leveren het gehele jaar door een compleet assortiment van groente, fruit en exoten.
 
Voor meer informatie: www.lukassenagf.nl en www.readytoeat.nl

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Partners

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal LOGO - DASSY - FOOTER Amstel-Bier-Logo-1 logo_H&H_2_wit

Digital partner

tres