“Het vervult mij, en met mij de volledige organisatie van FC Utrecht, met trots dat onze website voor de derde keer tot Website van het Jaar is gekroond in de categorie voetbalclubs”, reageert Algemeen Directeur Thijs van Es van FC Utrecht. “Als club staan we voor verbinding, en één van de manieren waarop we die verbinding met onze achterban continue aangaan, is via FCUtrecht.nl. Dat de manier waarop we aan onze website invulling geven voor de derde keer in een tijdsbestek van vier jaar is bekroond met de award ‘Website van het Jaar’ is een groot compliment voor ons team dat zich over de website ontfermt en voor onze partner The Valley, met wie we de website hebben ontwikkeld en nog altijd doorontwikkelen. Met het grootst mogelijke genoegen gaan we de mooie bokaal die hoort bij deze uitverkiezing een plekje geven op kantoor.”
Roel Gijsbers, Account-Director bij The Valley, is blij verrast met wederom een nationale waardering van de website. “FCUtrecht.nl is natuurlijk veel meer dan een gewone website, dit jaar is de webshop zelfs aangevuld met gave 3D content. De fans-first datastrategie die we samen hebben ingezet gaan we nu ook toepassen op Business, zo blijven we vernieuwen en uitbouwen!”