a.s.r. ook komend seizoen maatschappelijk partner FC Utrecht

8 augustus 2018

'Wij hebben gezien dat we samen met FC Utrecht daadwerkelijk iets kunnen betekenen in het Utrechtse.'

De Utrechtse verzekeringsmaatschappij a.s.r. is ook in het seizoen 2018/2019 maatschappelijk partner van FC Utrecht. De profvoetbalclub uit de Domstad en de verzekeraar gaan zich net als in voorgaande twee seizoenen inzetten om de financiële zelfredzaamheid van Utrechters te vergroten.

a.s.r. en FC Utrecht organiseren gezamenlijk activiteiten op het gebied van financiële educatie en financiële opvoeding. Zo is er een gezamenlijk ontwikkelde lesmodule over financiële weerbaarheid voor kinderen in het basisonderwijs. Ook worden er financiële workshops gegeven in de provincie Utrecht en neemt FC Utrecht deel aan het voorleestraject van a.s.r. om de taalvaardigheid van kinderen te bevorderen.

Als onderdeel van de samenwerking zal a.s.r. in het seizoen 2018/2019 ook vertegenwoordigd zijn in de nieuwe thematische skybox van FC Utrecht, de Provincie Lounge. Daar wordt tijdens elke thuiswedstrijd van FC Utrecht door de maatschappelijk partners een maatschappelijk onderwerp behandeld, dat FC Utrecht, de stad en de regio raakt.

"Het partnerschap met a.s.r. is voor ons bijzonder waardevol. We streven bepaalde gemeenschappelijke doelen na en hebben daarin ontdekt hoe we elkaar daarbij kunnen helpen", aldus Commercieel Directeur Martijn Standaart van FC Utrecht. "We versterken elkaar en het is mooi dat we dat ook in het seizoen 2018/2019 blijven doen."

Boudewijn van Uden, directeur Corporate Communicatie bij a.s.r.: "a.s.r. wil vanuit maatschappelijke betrokkenheid een actieve bijdrage leveren aan het verbeteren van financiële zelfredzaamheid van mensen. Onder het motto  ‘Helpen door te doen’ activeren wij medewerkers om zich hiervoor op vrijwillige basis actief in te zetten. Wij hebben gezien dat we samen met FC Utrecht op dit gebied daadwerkelijk iets kunnen betekenen in het Utrechtse. We staan immers allebei midden in de samenleving en willen allebei onze mensen en middelen inzetten om te helpen waar dat nodig is. Daarom zetten wij de samenwerking met FC Utrecht graag voort."

Laatste nieuws

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres