FC Utrecht speelt de eredivisiewedstrijd tegen PEC Zwolle met het logo van het Fonds Slachtofferhulp op de rug. Tele2, connectiviteitspartner van FC Utrecht, staat deze prominente plek op het wedstrijdtenue en alle andere sponsorrechten, waaronder de exposure op de LED-boarding langs het veld, eenmalig af aan het Fonds Slachtofferhulp. 

Esther Driessen, Hoofd Fondsenwerving en Marketing van het Fonds Slachtofferhulp: “We zijn blij dat we als innovatiefonds kunnen rekenen op support van Tele2. Het Fonds Slachtofferhulp is volledig afhankelijk van giften van particuliere donateurs en bedrijven. Deze geste biedt de uitgelezen kans om onze inzet voor slachtoffers letterlijk in de spotlights te zetten en een groot publiek aan te spreken om ook bij te dragen.”

Sponsorrechten voor goede doel
Barry Wissink, Managing Director zakelijke markt van Tele2: “Aan het begin van vorig seizoen hebben we beloofd onze rechten als partner te gaan inzetten om onze klanten te bedanken, de fans een geweldige ervaring te bezorgen én om aandacht te vragen voor goede doelen. Voor Fonds Slachtofferhulp betekent dit een kans op zichtbaarheid en de mogelijkheid om hun verhaal te vertellen. Goede hulpverlening moet voor iedereen voorhanden zijn en dat verdient zeker onze steun!” 

Over Fonds Slachtofferhulp
Het Fonds Slachtofferhulp maakt zich als onafhankelijke maatschappelijke organisatie sterk voor slachtoffers van ongevallen, misdrijven en rampen. Aan de hand van onderzoeken en projecten werkt het Fonds Slachtofferhulp aan het verbeteren van de positie en hulp aan slachtoffers in Nederland. Op die manier krijgt iedereen de mogelijkheid om na een ingrijpende gebeurtenis de draad weer op te pakken.