Sinds januari al zichtbaar in stadion Galgenwaard, maar vanaf komend seizoen ook als partner verbonden: VIRUPA.
Het signbedrijf uit het Gelderse Aalten heeft vanmiddag een sponsorovereenkomst getekend met FC Utrecht. Mede-eigenaar Jan Nales en Commercieel Directeur van FC Utrecht, Martijn Standaart, beklonken de nieuwe samenwerking.
 
VIRUPA heeft afgelopen seizoen de bewegwijzering in het stadion een make-over gegeven. Bezoekers van de thuisbasis van FC Utrecht kunnen hierdoor moeiteloos en snel de juiste weg vinden middels nieuwe digitale schermen. De sponsorovereenkomst bevat diverse business seats, zichtbaarheid in het stadion en treed VIRUPA toe tot de businessclub van FC Utrecht.
 
De nieuwe overeenkomst stemt Jan Nales tevreden: “FC Utrecht is gelegen in het hart van Nederland, een goede uitvalsbasis voor onze contacten. Er wordt hard gewerkt binnen de club, met een nuchtere visie op de toekomst. Daarnaast is mooi om te zien dat er een professionaliseringsslag gemaakt is. Deze elementen, alsmede het groeiende zakelijk netwerk, spreken ons bedrijf aan.”
 
Martijn Standaart sluit zich aan bij Jan Nales: “Wij zijn blij dat een sterk groeiend en professioneel bedrijf als VIRUPA dat werkt voor vele mooie, grote klanten kiest voor FC Utrecht.
De nieuwe bewegwijzering is succesvol gebleken, daar gaan we met de nieuwe overeenkomst wederom voor!”