Tele2 en FC Utrecht hebben op woensdag 24 januari 2018, tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord, in Stadion Galgenwaard bekendgemaakt dat hun partnership is verlengd.
 
Barry Wissink, Managing Director Tele2 Zakelijk, licht toe: “We zijn heel enthousiast dat we de samenwerking hebben verlengd. Als connectiviteitspartner van FC Utrecht zetten we onze samenwerking graag op een typische Tele2-manier in, óók tijdens de komende seizoenen. In de afgelopen seizoenen hebben we al aan 26 goede doelen onze plek op het shirt van FC Utrecht gedoneerd. Ook lieten we de dromen van supporters uitkomen met het FC Utrecht DreamTeam. En voor de zakelijke supporters gaan en gingen we door het vuur, zoals bijvoorbeeld met de 'Eindbaas voor een dag'-actie bewijst. Hierbij schaduwde een ondernemer een wedstrijddag lang dé Eindbaas van FC Utrecht. Wij hebben ontzettend veel zin in de komende periode - gewoon omdat het kan.”
 
“Tele2 en FC Utrecht hebben een natuurlijke fit,” vervolgt Martijn Standaart, Commercieel Directeur FC Utrecht. “Wat ooit startte met een eenmalige shirtsponsoring en een optreden van Kensington in de rust, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een partnership op vele fronten. Dat dit nu is verlengd met Tele2 wederom als shirtsponsor en connectiviteitspartner, straalt vertrouwen uit. Daar zijn we als club erg trots op. We hebben met Tele2 als partner laten zien dat als de juiste samenwerking er is, sportsponsoring in de breedste zin van het woord keihard werkt!”
 
Het partnership tussen Tele2 en FC Utrecht is met drie seizoenen verlengd. De samenwerking loopt nu tot medio 2021.

Fotobijschrift headerfoto: Van links naar rechts: Frans van Seumeren (grootaandeelhouder FC Utrecht), Jon James (CEO Tele2 Nederland), Barry Wissink (Managing Director Tele2 Zakelijk), Paul Verhoeff (Voorzitter Raad van Commissarissen FC Utrecht), Martijn Standaart (Commercieel Directeur FC Utrecht).